بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من خوبم ...خسته نیستم ...

 

من خوبم ...خسته نیستم ...
 فقط
گاهی دستم به این زندگی نمی رود !!
فقط گاهی دلم میخواهد مثل گذشته ها بخندم!!
فقط گاهی دلم میخواهد با حسرت به دستهای قفل شده دیگران نگاه نکنم!!
فقط گاهی میخواهم مثل دیگران سرم را بالا بگیرم و بگویم
هم عاشقم به جای اینکه سرم را پایین بگیرم
بگویم او که عاشقش بودم عاشق دیگری بود!!
من خسته نیستم
 فقط کمی نگاهم از نگاه ها خسته شده..

 فقط کمی دلم کسی را میخواهد که کمی معرفت داشته باشد

               فقط کمی معرفت... آیا میشود؟؟؟؟؟؟




نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت19:15---14 آبان 1391
حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـی مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوی !


amir
ساعت19:05---14 آبان 1391
میشمـارم : اشک هـای ِ ریختـه را ...

سیـگارهـای ِ سـوخته را ..

موهـای ِ سفیـدم را ..

چـروک هـای ِ پیشـانی ام را ..

جـای ِ زخـم هـایـم را ..

تکه هـای ِ شکسته ی غـرورم را ..

بغـض هـای ِ فـروخورده ام را ..


پاسخ:قشنگ بود..مرسی


باددرموهایش
ساعت17:19---10 آبان 1391
حالا من سکوت زخمی انسانم

صدای گمنام درختی دور

وتو آخرین پرنده

حنجره ای خونین داری

دراین منظومه

باسطر سطر گریه

بهشت گم شده

میوه درختانت ممنوع است هنوز


naif
ساعت0:03---9 آبان 1391
گــاهــــیــــ بـایــد دانـســتــــــــ که 'صــــداقــــت' با 'تنهایی' متــــرادفــــ اسـتــــ..هرقدرکه' صــــداقــــت' داشته باشیــــــــ تنهــــاتریــــــــ...من که تنهام، چه سرنوشت بدیه....؟خوش بحال بی صداقتاش..►HÊдЯт‏‎ ‎ŠÎ¢K ‎ßץס◄
پاسخ:خوش به حال بی صداقتاش


مهدی
ساعت11:34---8 آبان 1391
چه جمله ي عجيبي است: "دوستت دارم" هر كسي ميگويد عاشق تر ميشود. و هر كسي ميشنود بي تفاوت تر...
سلام آجی خوبی؟؟دلم برات تنگ شده


مهدی
ساعت11:34---8 آبان 1391
چه جمله ي عجيبي است: "دوستت دارم" هر كسي ميگويد عاشق تر ميشود. و هر كسي ميشنود بي تفاوت تر...
سلام آجی خوبی؟؟دلم برات تنگ شده


مهدی
ساعت11:34---8 آبان 1391
چه جمله ي عجيبي است: "دوستت دارم" هر كسي ميگويد عاشق تر ميشود. و هر كسي ميشنود بي تفاوت تر...
سلام آجی خوبی؟؟دلم برات تنگ شده


مهدی
ساعت11:31---8 آبان 1391
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟
چرا لبخند هایت انقدر بی رنگ است؟
اما افسوس… هیچ کس نبود همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره…
اری با تو هستم، با تویی که از کنارم گذشتی، و حتی یک بار هم نپرسیدی؟
چرا چشم هایت همیشه بارانی است!!!


مهدی
ساعت11:30---8 آبان 1391
خاطره هارا،رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید..!



مهدی
ساعت11:28---8 آبان 1391
اینجــــا ، عشــــق قنـــــدیـــــل می بنـــــدد ،

بــــا ایـــن واژه هــــای یـــــخ زده !

نگفتـــــه بــــودی

دمـــــای ، نبـــــودنت زیــــر ِ صفــــر استـــــ . .


مهدی
ساعت11:28---8 آبان 1391
دنیا خلاصه شده در "که نباید" !
یک نفر را می‌بینی "که نباید" ببینی.
یک نفر را دوست داری "که نباید" دوست داشته باشی.
دلت، بودن با یک نفر را می‌خواهد"که نباید" بخواهد.
دلت برای یک نفر تنگ می‌شود"که نباید" بشود.
از "که نباید"هایت شاکی هستی "که نباید" باشی.
همین‬


مهدی
ساعت11:27---8 آبان 1391
گــــرمـــے בســـتــهـــاے تــــو

آتـــشـــــی اســتــ کهـ بـا آטּ

تـمـــــامــ وجــــوבمــ را گــــرمــ خـواهــــمــ کـــرב

حـتـــے בر سـرمـــاے زمـسـتــــاטּ

وایــטּ یـعـنـــے هـمـــاטּ בوســــتــ בاشــــــتـטּ

و مـــטּ بـــراے בوســــتــ בاشــــــتـטּ

בلـیــــل نـمــــے خـواهــــم


مهدی
ساعت11:26---8 آبان 1391
آنگــاه کـﮧ غـُرور کـَسـے را لـﮧ مـے کـُنـے
آنگـاه کـﮧ کـاخ آرزوهـاے کسـے را خراب مـے کـُنـے
آنگـاه کـﮧ شمـع اُمیـב کسـے را خـاموش مے کـُنـے
آنگـاه کـﮧ بنـבه اے را بیهوבه مـے انگــارے
میخواهمـ بـבانمـ בستـانت را بـﮧ سـَمـت کـُבامیـטּ آسمـاטּ میگیرے
تـا براے خوشبختـے خوבت בعـا کـُنـے ...!


مهدی
ساعت11:25---8 آبان 1391
تو خودت را رنگ زدی، تا شیبه خاطرات این آدم ها باشی؟

شاید فراموش کردی، که این آدم ها رنگین کمان را با دروغ های خود رنگ میکنند!

تو برای آنها، حتی معنی بی رنگی را هم نداری !

کاش سیاه و سفید بودی!

تا باورشان میشد، تو شیبه دروغ های رنگیِ آنها نیستی!

شبیه حقیقتِ خودت هستی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |